2008年4月25日星期五

即係其實你煩唔煩既呢?

(以下港語。)

我其實好介意浪費我既生命黎同你玩,但你真係好_煩囉

話又唔係未話過,講得多我又厭,睇緊呢邊既其他人又厭。
即係我唔明你呢種巴膠咩心理囉。拿,巴膠呢個稱呼,只係因為你係巴迷圈既人,你既膠力同一般X登所指果種無乜分別。
其實佢D膠野都寫哂上evchk,但佢重煩緊我,我依然重有火噴.

巴迷圈有D人,專門報D巴士上咩廣告,貼上個forum度。
姑勿論我有無興趣理邊個打邊個報啦。
有條唔知係咪上網留意開幾個資深巴迷就當人地係大佬既傻仔(其實人地九成無當佢係0靚?不過有佢呢種膠人又開始覺得有膠大佬都唔出奇),見人地係一個forum報廣告就不具名抄哂去另一個forum。
人地咁0岩係另一forum做版主,照規矩ban 9左佢,佢就走去PM版主大人恐嚇人地,話版主同班大佬「爭飯食」(佢班大佬唔報廣告就無飯開?),叫人地唔好再報廣告,唔係就報一次抄一次喎~恐嚇到上人地xanga添((咁佢又真係講得出膠得到,抵讚)

呢種膠力唔使做巴迷都睇得出。
就算我識唔識佢都好,有證有據,我心癮起好難唔出手咁解姐。

編輯戰都費事講,玩到上我evchk對話頁添,而家殺到上我主條目添喇。
不過睇死呢條毒_都係死字盲一條。
開個自_留言版,拎版主個ID做訪客名發揮膠力「留言」,自己就用留言版版主身份覆個留言_一餐,同買個吹氣公仔返黎_就以為自己_左個真人有異曲同工之妙。
之後又聲稱起到人底,話人地讀王仲銘喎

呢單咁既膠野我寫左上網典,之後條友改左網典入面描述事件果句(即係並非原文)做余近卿。與事實不符丫嘛。條友係度狂回退,話我死都寫係王仲銘即係心虛喎~寫事實都唔得咩(篤手指)

又話我幫住男朋友喎(識我真人既各位shock死左未?!)
同D膠人玩一次就就識一條仔/女,我會唔會俾人話濫交(朋友)*sosad*

佢計計埋埋係版主/我對話頁/我主條目玩左唔知有無五十次......
遲早全個evchk咁多頁都會充滿佢既膠力= =

訓啦_頭(揮手icon)。
咩年代呀,重以為自己攤個IP出黎「匿名」亂寫亂作會著數D......
得D出黎行唔正企唔正又無網絡常識既人,先會驚自己俾人「起底」既姐。
又唔見你匿名匿咁耐真係起到人底,講野D膠力少咁D*sosad*

俾你膠改到曉飛又點姐,我回一回退又搞掂,你依然會因為你既膠留名千古。
連wikia有歷史紀錄都唔知既傻仔我真係第一次見*sosad*

2 則留言:

匿名 說...

我的早餐就是因為睇見你果句 「幫住男朋友」 而升天了!
我的早餐呀 >.<

名越拉岸 CopyLion 說...

你明既...你明既...你明既...
你話我重點出黎行丫。
聽日先貼上D巴壇睇下有無D咁既規矩。