2008年12月28日星期日

我又變了

變成自己最厭惡的人。
疲憊,不負責任,逃避工作。

可能我也得少顧幾項工作(偽工作)。
今天正式放手瑪奇那邊了,飄流那邊還勉強不用刪檔。
女神絕對不是值得長玩的遊戲,SD高達也是玩玩就好的類型,絕對不會再辦公會。
小說村好了,回巴哈版務群也遙遙無期。

深深感受到不是我工作太多,而是我能力不如以前。

4 則留言:

匿名 說...

(細細聲)愈來愈冇心機做村既野,投資大回報小(甚而係冇),我說服唔到自己點解要花時間心機做呢d野...

名越拉岸 CopyLion 說...

咁我又重諗緊村呢個地方有未來既。

匿名 說...

呢個就係之前同你講無乜力……
也許這陣子大家都累了

名越拉岸 CopyLion 說...

你話我無名心就假既,不過要我只能專心做一樣野我都一定揀N站。

我發現好彩blogspot已被(嗶--)了,可以講多好多野。
咁當然無人知係咪有人作大,起碼上面有人實驗過上網暢通無阻。