2008年7月10日星期四

原來無線還有企業良心

The Truth Of Truth Light Society 明光真面目
(英文配中文字幕,反正出鏡的某教師英文爛到令人覺得看中文字幕更好= =)
想不到無線還會做出這種節目。
放在明珠台不知是否妥協,但至少做了。





↑條八婆真係黐鳩線。
答非所問又有,反對立法原因=現時已有對同性戀者支援/輔導……?
問題而家邊撚個話同性戀有問題要你走去輔導先?
由始至終覺得同性戀要輔導要入青山都係得你班盲光獸之嘛。
搵個人權專家出黎講兩句,咩刻意二元分化詭辯都拆穿哂。

火大,口語。

3 則留言:

匿名 說...

明光嬸嬸既英文同佢既論點一樣咁美好...

其實我一路都唔明究竟點解明光會敢上呢類節目,到底係佢地真係癲上腦真心覺得自己做緊苦海明燈,抑或奸得黎天真到以為冇人篤得穿佢果套荒謬脆弱既說辭?

匿名 說...

大家真的有所不知了……其實上一代有超級多的人在心裡認同此社的論點(例:好前輩),認為同性戀是可以輕易鼓吹、認為小孩子會因為好奇於是「試玩」任何事物、認為小孩子只會把「人權」當成任性的藉口等等……所以該社的立場有不少死忠。

如果將受教育的對象假想成只要你不依他他就說你侵犯他的人權的「死小孩」,那種「承擔責任才會有人權存在」的論點是絕對可以理解的。只是當然這樣說是不會令這些「死小孩」心服,而本身沒有濫用人權做藉口的小孩只會聽不明白又或者覺得說話者的立場可疑……

話說開去,我本人不敢否定初小年紀的學生會因為好奇而嘗試同性戀性行為的可能性……所以的確有必要在性教育裡一併解釋任何種類的性事都是不可以當遊戲做(如同不能玩超人遊戲去跳樓)。

不過一直以來,少數族群一向不是「既得利益者」就是「被歧視」……所以立法保護少數族群其實才是正確的歷史軌跡吧。

名越拉岸 CopyLion 說...

loli:
人地有教會射住你吹波=.=道德撚去到邊都受歡迎(膠)

W:
鬼唔撚知盲光獸係班好前輩變種...我屋企就有兩隻,你同我講=.=?
但唔好意思,講到而家有好多P孩呢一點我好信(雖然你不嬲唔信呢套),我係睇唔過眼有班盲光獸當正全世界都只得P孩(無腦果隻)咁係度發膠,而好遺憾地即使只有八成係無腦P孩,果八成都中哂招,站係盲光獸視點黎講,佢地果招係work喎,係合唔合佢地所(扮)信奉果套道德就不得而知之嘛