2008年10月29日星期三

可否叫有選擇性失聰的上一代去死一死?!

家裡己經有兩件,出外遇到是更大折磨。

今早去英文字買早餐。
「我要個火腿扒芝士,細橙汁,唔要袋。」
橙汁送到,阿姐撕開二合一飲品袋。
「阿姐我唔要袋。」
阿姐繼續意圖將橙汁入袋。
「阿姐我唔要袋呀。」
阿姐取出橙汁。
包送來了,阿姐放包進紙袋。
「話左唔要袋呀講左四次喇!」
結果要靠我自己伸手取走包,留低紙袋一個供白痴阿姐慢慢嘆。
我深信即使這顯得我多沒容人之量仍情有可原。

同場加映昨天買雙層魚嘔包叫走醬而永不走醬。


我買十二大元早餐要重覆一句話四次,算否貼錢買難受?
英文店己升格至慢餐店價錢(注意質素仍是快餐店)。
還有,茶餐廳大排檔不如的服務。

沒有留言: