2008年6月4日星期三

即係呢

我好憎人用擺明係想俾人track到個名,但又唔俾你知佢係邊個囉。
喂,我份人好直--咁_驚俾人知你係邊個,又要留個無意思既名,做乜姐。
我無拎把刀叫你開個MBL acc先入黎喎。

似足俾人用個dummy攝錄機啤住咁,又似evchk那條某大佬的0靚(佢自稱)。
見我用口語知我條氣有幾唔順,原諒我對毫無交情但又意圖浪費我時間既所謂訪客唔會友善得去邊。
反正佢俾我感覺係佢想吸引我注意,這對我而言只等於捺交打。
係呢D事上我絕、對、唔、會考慮佢有咩動機先會咁進而同情佢。

如果用dummy環遊世界是這人風格,我會講你的多舊魚會令好多人起疑。

(其實我係知道只有某幾人會咁做先咁火。)

沒有留言: