2007年11月25日星期日

當葉太碰上嗌咪時

問:「如果今日政府重推廿三條,你會支持定係反對?」
答:「推出廿三條政府有充份諮詢,社會要有共識……」
問:「咁你即係支持定係反對?」
答:「要有充份諮詢,社會要有共識……」
問:「你重未答到我既問題,你即係支持定反對?」
答:「我答左你ga喇,要有充份諮詢,社會要有共識……」
問:「你係咁話要有共識,共識要問每個人既意願,咁你自己既意願又係點?」
答:「要有充份諮詢,社會要有共識……」
問:「其實你答支持定係反對都唔緊要,我會欣賞你堅持自己既立場。但你而家都重未答過我問題……」
答:「我真係答左你ga喇,要有充份諮詢,社會要有共識……」

(以上問答幾乎同步。)
-------

飯後甜品。
感覺是一個惡太+一個無奈的陳太+六個交五萬元搶fo的大派對。
港島區的朋友仔,識做未?;)

2 則留言:

匿名 說...

我想,她的意思是,她今次會學乖一點,不會再企硬,大家說OK她就推,不OK她就不推。
嘛,對投票人來說,選舉就是選一個「聽自己話」的政策者吧?
所以,她只是指出了選舉本身的虛擬性。

名越拉岸 CopyLion 說...

選舉從來是鬥拋字的遊戲XD
也可以說,她想等看看,要是侍奉的是像惡犬般的老麥阿嬸,那就耷拉著頭嗚咽裝可愛(?)
若果是那些「證明香港不適宜普選」大眾的話,那就自然可以繼續暖水煮青蛙......